We zijn ons uitermate bewust van onze slechte bereikbaarheid en ook van de frustraties die hierover zijn.
Als u meent dat u hulpvraag direct beantwoord moet worden, maak dan gebruik van de spoedlijn door toets 1 in te drukken. Op die manier kan snel het spoedeisend karakter van uw hulpvraag worden ingeschat.
Helaas zijn er meerdere factoren die op dit moment een rol spelen. Onder andere:
– ziekte onder de assistentes.
– problemen rond de waarneming van de artsen bij ziekte en vakantie.
– veel onduidelijkheid over de registratie van de COVID-vaccinaties, zeker gezien de vakantieperiode , hier wordt heel veel voor gebeld.
– in het algemeen; de fors toegenomen hulpvraag per patiënt.
De verbetering van de bereikbaarheid heeft binnen onze verbeterplannen prioriteit nummer 1. Hierin de juiste weg vinden is een moeizaam proces maar het heeft continu onze aandacht.
Wij realiseren ons dat uw geduld hierin op de proef wordt gesteld.